niedziela, 10 sierpnia 2008

Koszulkowo - znowu...

W modzie są koszulki ze skrzydełkami... robione złotem, srebrem i inne takie.
Szczerze powiedziawszy, a dlaczego by nie. Podobają mi się co niektóre, ale każdej czegoś brakuje albo jest czegoś na niej za dużo, tudzież wyglądają EMO-pedalsko.
Do tego taniej wychodzi kupienie zwykłej gładkiej koszulki... i jak zawsze w przypadku kiedy mnie na jakiś ciuch nie stać, tak tak stanę na rzęsach ażeby sobie taki lub podobny zrobić samej ;)
Co lepiej można wtedy dopasować jak najbardziej do własnego gustu itp... i tak oto przedstawiam oficjalne zdjęcia mojej najświeższej pracy ^^

Mile widziane zdanie innych, może sie przydac przy następnym robieniu innej koszulki ;)

1 komentarz:

Here and now pisze...

A ja chyba złożę propozycję i zamówienie ;> W realu wygląda koszulina równie dobrze jak na zdjęciu. Ekstra. Mam parę pomysłów. Może jutro pogadamy? Kiedyś dłubałem też szabloniki ale raczej na naszywki.