sobota, 28 czerwca 2008

No i wreszcie!!!!



No i jako, że jestem zwolenniczką Blizzarda (oraz nieistniejącego już 3DO) muszę sie moją ogromną radością podzielić.
StarCraft II juz w drodze... prace jak widać idą dobrze i co jakiś czas możemy zobaczyć postępy programistów i grafików... http://www.starcraft2.com/
(O WarCraft'cie pisać nie będę, bo gram odkąd powstała pierwsza część i za dużo trochę tego :P)

Ale dzisiaj wyjątkowo same prace nad StarCraft'em mnie tak nie cieszą... bo oto nadeszła kolejna przełomowa chwila.
Na którą czekało z resztą wielu graczy battle.net i nie tylko ^^ RUSZYŁY PRACE NAD DIABLO III ! :D (choć prawie każdy fan już to przewidywał ponieważ parę miesięcy temu Blizzard wykupił wszystkie domeny, które posiadały nazwę "diablo 3")
Także dzisiaj niezależnie od tego co sie będzie działo nikt nie zepsuje mi dobrego humoru! (Czuje się przez to trochę jak Optimus Prime xP)

Szczegóły i obrazy tutaj: http://eu.blizzard.com/diablo3/

A jeśli stronka się przycina ze względu na dużą ilość odwiedzających to poełny trailer możecie zobaczyć już tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=EgbUSsblCSQ



Tym wesołym akcentem kończę dzisiejszy wpis, ponieważ czas oblać kolejny projekt twórców World Of Warcraft ;)

1 komentarz:

jordi pisze...

niewłaściwy komentarz w niewłaściwym poście, ale tłumaczę swój pobyt na tym profilu - coś mnie tu "przetagowało" na niego a nie pamiętam co, w każdym razie miło było zawitać i poznać czyjeś myśli, słowa, zainteresowania, ciekawostki w newsach, ot takie szukanie z nudów, serdecznie pozdrawiam :)