sobota, 20 marca 2010

SkąDokąd ?

Uciekłam ostatnio z akademika, już dawno nie było tam tak nudno. Piwo piwem, spirol spirolem, ale ileż można. Z resztą, koniec imprezy, bo wrócili mnie na leki przeciwepileptyczne. Ehh.. ciekawe czy jeszcze znowu zacznę krwawić z uszu, jak rok temu..? xD
"Tata Władek" odesłał mi dług z odsetkami - przyszedł czas wybrać się za jakimś prezentem dla Domi i Kaśki i nie mogłam sobie na to nie pozwolić - Podelektowałam się dango w Kaiseki, wypiłam tradycyjne "pięć smaków" w Pożegnaniu z Afryką, a w drodze do Empiku myślałam o tym ile się w Opolu pozmieniało.
Od kiedy ostatni raz byłam w mieszkaniu na ul. Fabrycznej - jeszcze za smarkacza, ciągle ostatecznie włóczę się starymi skrótami, które mieliśmy z Jędrkiem nieźle obcykane, zanim dziadkowie nie przenieśli się do Bielska Białej.
Nie chodzi o to, że zawsze chciałam tu studiować - po prostu lubię to miasto, co by o nim nie mówiono. To i tak lepsze miejsce niż Czewka.
Po wejściu do Empiku chciałam, żeby walnęła nas asteroida. "Zbieracz burz" Kossakowskiej, na półce, leży, błyska, woła mnie....! Lepiej... nowa płyta Raz Dwa Trzy... "SkąDokoąd" na Dziewięć Piekieł czeka ten krążek tam jeszcze na mnie... czeka. Musi.
Ostatecznie opuściłam ową świątynię po 2 godzinach i z "Tragedią w trzech akrach" z Poirotem dla mateczki, niech ma, jeśli ja mieć nie mogę mojej Floydianowej encyklopedii... xD

Pozwoliłam sobie na kilka projektów do koszulek, ale robić mi się nie chce, co to to nie.

Praktyki załatwiłam, były wolontariusz MDK wraca do łask dyrektora ośrodka. Będzie masakra w sierpniu.

Filozoficznie sprawy stoją dość grubo, nieprzeciętnie... ale jednak wszystko okaże się w nieszczęsnym maju, trzeba pisać, czytać, poprawiać, mówić - ale jakoś to tam musi być. ;)
"dr Emma" xP


3 komentarze:

Mandriell pisze...

Dr Emma ;) Brzmi dobrze :P

Ahh, ty nieszczęśniku, jaką to bolączką musi być fakt, że masz na wyciągnięcie artefakty boskości, a jedyne co Cię dzieli przed ich zdobyciem, to aktualny zastój finansowy.. przeczekaj, albo złap się jakiegoś projektu, może szczęście się uśmiechnie ;)

Może na Pyrkonie wygrasz jakieś książki :D :P jak będzie konkurs filmowy i będziemy z Jakubem w drużynie to cała pula nasza :D

Emma pisze...

Taaa już to widzę - szalejące tłumy i Emma która nie umie odpowiedzieć na pytanie żadne xD
Nadal myślę nad tym konkursem cosplay, ale qwa nie udało mi się skończyć tego stroju, za który się zabrałam :(

Ahhh a szczerze powiedziawszy, to płyta bardziej mi leży na seru niż książka. Nawet nie wiesz ile sie naczekałam na nowe Raz Dwa Trzy!!! :P

Here and now pisze...

"To i tak lepsze miejsce niż Czewka."

NIE WYBACZĘ! ;D

Poza tym owocnego pyrkonowania... My z K. mamy wielką nadzieję w tym roku odhaczyć Polcon, po zeszłorocznej niebytności konwentowej.

Całusy dla Cię i pozdrowienia kolejne dla Taty Władka ;)