środa, 3 września 2008

Nowa bijacz xD (idiotka)

"Jestem durniem - durniem patentowanym. Głupcem, kretynem, idiotą i błaznem godnym zamknięcia w Narreutrumie! Cokolwiek wymyślę okazuje sie być szczytem głupoty cokolwiek uczynię te szczyty przekracza.
Solennie przyrzekam, że się poprawię."

Sapkowski



Jak w tytule. Tańszej chyba nie ma nigdzie, dźwięk trzyma po mym usilnym rozciągnięciu strun, oraz po nastrajaniu jej co 15 min. Wreszcie ^^
Choć to dość dziwne jak na na teoretycznego punkowego, metala, który wygląda jak rasowy goth, słucha wszystkiego po za popem, disco-polo i hip-hopem.... a planuje grać folk... O bogowie, ale mam downa z tymi gitarami. Ot może ta jakiś fetysz, czy po prostu coś mi mózg uciska.
Tak czy inaczej. Oto i nowość nad nowościami. (to czarne w środku =P)




Dodatkowo.
Jako, że Emma się nigdy nie zmienia do końca a jej debilizm sięga granic (po czym te granice przekracza) inaczej się skończyć nuda w domu nie mogła.



Z pozdrowieniami dla Zoil, która bardzo dobrze mnie rozumie pod tym względem ;) :P

1 komentarz:

Here and now pisze...

ze tak wolno mi swoja opinie wyrazic: JOOOOJ! JAKIE SLODKIE ]:->
zoil